Krizová komunikace v podnicích v době pandemie COVID-19 – Bc. Věra Herčuthová
Bc. Věra Herčuthová
Diplomová práce
Krizová komunikace v podnicích v době pandemie COVID-19
Crisis communication in companies in times of COVID-19 pandemic
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou krizové komunikace podniků v době pandemie COVID-19. Cílem práce je shrnout teoretické poznatky soudobých autorů v oblasti komunikování krize, a dále analyzovat strategii krizové komunikace vybrané firmy a předložit návrh na její optimalizaci. Teoretická část práce poskytuje přehled zásad efektivní krizové komunikace a modelových přístupů ke komunikování …víceAbstract:
This master‘s thesis deals with the issue of companies´ crisis communication during the COVID-19 pandemic. The purpose of the thesis is to summarize theoretical knowledge of current authors in terms of crisis communication, and subsequently analyze the strategy of crisis communication of selected company and provide a suggestion for its optimalization. The theoretical part of the thesis sums …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Eva Švejdarová, Ph.D. M.A.
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Magnitude of Corporate communication with media
Margarita Lapotko -
Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.
Martina Bartáková -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Analýza komunikační strategie společnosti použité při uvádění re-designu značky
Kateřina Vaňková
Název
Vložil
Vloženo
Práva