Elena Adjei

Bakalářská práce

Využití influencer marketingu při propagaci značek ve fashion oblasti

Use of Influencer marketing in promoting fashion brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a jejich využitím v marketingové komunikaci módních značek. V práci jsou nejprve vymezeny teoretické pojmy, které jsou zásadní pro následnou analýzu. Teoretická část vysvětluje obecný marketing, fashion marketing, kdo je influencer, co zahrnuje pojem influencer marketing a jak s influencery pracovat a komunikovat v marketingových aktivitách. Praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of influencers and their use in the marketing communication of fashion brands. The thesis first defines the theoretical concepts that are essential for the following analysis. The theoretical part explains general marketing, fashion marketing, who is an influencer, what the term influencer marketing includes and how to work and communicate with influencers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON