Využití influencer marketingu při propagaci značek ve fashion oblasti – Elena Adjei
Elena Adjei
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu při propagaci značek ve fashion oblasti
Use of Influencer marketing in promoting fashion brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a jejich využitím v marketingové komunikaci módních značek. V práci jsou nejprve vymezeny teoretické pojmy, které jsou zásadní pro následnou analýzu. Teoretická část vysvětluje obecný marketing, fashion marketing, kdo je influencer, co zahrnuje pojem influencer marketing a jak s influencery pracovat a komunikovat v marketingových aktivitách. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of influencers and their use in the marketing communication of fashion brands. The thesis first defines the theoretical concepts that are essential for the following analysis. The theoretical part explains general marketing, fashion marketing, who is an influencer, what the term influencer marketing includes and how to work and communicate with influencers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Aneta Krpalová -
Vnímání influencer marketingu v oblasti fashion se zaměřením na sociální síť Instagram
Lucie Francová -
Fashion marketing - Efektivita a vliv influencerů v módním průmyslu
Kristýna Poláčková -
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová -
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
Ifrah Islam -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková