Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu – Bc. Jaromír Horčička
Bc. Jaromír Horčička
Diplomová práce
Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
Growth Oriented Optimization Methods and Successful Running of Online Shop
Anotace:
Diplomová práce Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu se věnuje analýze, definici a aplikaci metod, které by ve středně až dlouhodobém horizontu měly vést ke kontinuálnímu růstu provozovaného internetového obchodu. Práce popisuje pokročilou analýzu kritických částí internetového obchodu z hlediska použitelnosti, následuje popis možností testování a využitelnost získaných …víceAbstract:
Diploma thesis Growth Oriented Optimization Methods and Successful Running of Online Shop is devoted to the analysis, definition and application of methods which should lead to the continual growth of an online store between medium and long term. The work also describes the advanced analysis of critical parts of usability in the field of online shops. The following part focuses on usability testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horčička, Jaromír. Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza metodik testování použitelnosti internetových B2C obchodů
Martin Homola -
Uživatelské testování použitelnosti webové stránky IT MUNI
Simona Kunovská -
Analýza metod použitelnosti a UX
Filip Benda -
Analýza a testování vybraných open source nástrojů projektové řízení pro využití v životním cyklu projektu dle IPMA
Radek Matoušek -
Uživatelské testování použitelnosti vyhledávání na portálu Knihovny.cz pomocí metody Eye Tracking
Linda Dufková -
Testování (použitelnosti) mobilní univerzitní aplikace Moje ČZU
Richard Dvořák -
Porovnaní a analýza metod UX testování
Anna Lohutenkova