Současné umění jako inspirace pro výtvarné činnosti dětí v mateřské škole – Barbora Němčická
Barbora Němčická
Bachelor's thesis
Současné umění jako inspirace pro výtvarné činnosti dětí v mateřské škole
Contemporary art as an inspiration for children's art activities in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce má aplikační charakter a zabývá se využitím současného umění jako inspirace pro výtvarné činnosti v mateřské škole. Cílem bakalářské práce je vytvoření sady výtvarných činností, které jsou inspirovány prvky současného umění. V teoretické části shrnuji poznatky o výtvarném umění a výtvarné činnosti v předškolním vzdělávání. V praktické části bakalářské práce je popsána sada výtvarných …viacAbstract:
This Bachelor thesis has an application character and focuses on usage of contemporary art as an inspiration for artistic activities in preschool education. The aim of the thesis is to create a collection of artistic activities, which are inspired by fragments of contemporary art. The theoretical part summarizes the knowledge about art and artistic activities in preschool education. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němčická, Barbora. Současné umění jako inspirace pro výtvarné činnosti dětí v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako způsob překonávání bariér u dětí s poruchou chování a emocí
Sára Slezáková -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Výtvarný projev dětí a mladistvých ze sociálně vyloučeného prostředí a jeho specifika
Markéta GRYMOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Působení různých hudebních žánrů na výtvarný projev dítěte na 1. stupni ZŠ
Tereza BLÁHOVÁ -
Výtvarný projev dětí se sociálním znevýhodněním
Valentýna NIMRICHTROVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj k poznání dětí a mládeže s poruchou chování
Marie Bajnarová -
Výtvarný projev u dětí s mentálním postižením v předškolním věku
Natálie MYNAŘÍKOVÁ