Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků – Sardor Hudaybergenov
Sardor Hudaybergenov
Diplomová práce
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
The image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of Czech visitors
Anotace:
V kontextu cestovního ruchu je image destinace velmi důležitá a hraje zásadní roli v otázkách výběru destinace. Pojmy image destinace, marketing destinace a branding jsou úzce propojeny. Konečným cílem každé destinace je ovlivnit rozhodování a výběr potenciálních turistů související s cestovním ruchem prostřednictvím marketingových aktivit. Ačkoli není možné ovlivnit všechny aspekty tvorby image, odborníci …víceAbstract:
The main aim of this work is therefore to evaluate the image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of potential visitors from Czech Republic. Therefore, the research question "How is the image of Uzbekistan perceived as a tourist destination among Czech people?"
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Liběna Jarolímková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul
Meryem Ari -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Památky UNESCO a jejich vliv na image destinace
Kristýna Karli -
Model formování image destinace
Radka Hájková -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Image vybrané destinace
Jiří ROZTOČIL -
Image vybrané destinace
Petra HOZOVÁ -
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Barbora Vokounová