Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků – Sardor Hudaybergenov
Sardor Hudaybergenov
Master's thesis
Image turistické destinace Uzbekistán z pohledu českých návštěvníků
The image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of Czech visitors
Abstract:
V kontextu cestovního ruchu je image destinace velmi důležitá a hraje zásadní roli v otázkách výběru destinace. Pojmy image destinace, marketing destinace a branding jsou úzce propojeny. Konečným cílem každé destinace je ovlivnit rozhodování a výběr potenciálních turistů související s cestovním ruchem prostřednictvím marketingových aktivit. Ačkoli není možné ovlivnit všechny aspekty tvorby image, odborníci …moreAbstract:
The main aim of this work is therefore to evaluate the image of Uzbekistan as a travel destination from the perspective of potential visitors from Czech Republic. Therefore, the research question "How is the image of Uzbekistan perceived as a tourist destination among Czech people?"
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81296
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Liběna Jarolímková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Impact of Smart Tourism Technologies on Tourist Experience Satisfaction and Sustainable Destination Image: Evidence from Istanbul
Meryem Ari -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Památky UNESCO a jejich vliv na image destinace
Kristýna Karli -
Model formování image destinace
Radka Hájková -
Značka destinace jako součást destinační image
Jitka BOROVIČKOVÁ -
Image vybrané destinace
Jiří ROZTOČIL -
Image vybrané destinace
Petra HOZOVÁ -
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
Barbora Vokounová