Podnikatelský plán česko-italského nakladatelství dětské knihy – Klára Ivanová
Klára Ivanová
Diplomová práce
Podnikatelský plán česko-italského nakladatelství dětské knihy
Business Plan of Czech-Italian Publishing Children's Books
Anotace:
Cílem práce je vytvořit kvalitní podnikatelský plán česko-italského nakladatelství dětské knihy, na jehož základě bude možné prokázat, že projekt bude úspěšný a životaschopný. V teoretických východiscích bude rozebrána struktura podnikatelského plánu a obsah jeho jednotlivých bodů. V praktické aplikaci pak budou popsána specifika nakladatelského podnikání a knižního trhu a následně vytvořen konkrétní …víceAbstract:
The scope of this work is to realize a good business plan of a Czech-Italian publishing house of a children's book that could demonstrate the success and viability of the project. In the theoretical base, the structure of a business plan and the content of its single parts will be analyzed. In the practical application, the specifics of a publishing business and book market will be described. Afterwards …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2014
- Vedoucí: Oldřich Syrovátka
- Oponent: Valeria De Tommaso
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39553
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Drawing up a business plan: the case study of opening a book store in Hanoi
Le Ngoc Ha Dinh -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
The Importance of Understanding of Turkish Consumers' Behaviors to Determine the Most Convenient Adaptation Strategy for Global Companies which Plan to Enter Turkish Market
Emel Kartal -
Malí nakladatelé a český knižní trh
Anna Štičková -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Český knižní trh v prvním roce pandemie z pohledu nakladatelů
Anna Fučíková -
Knižní trh pro zrakově znevýhodněné
Linda Petrášová -
Knižní influenceři a jejich vliv na český knižní trh a čtenáře, Beze jména
Tereza Štěpánková