Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. – Kateřina ČADKOVÁ
Kateřina ČADKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.
Analysis of demographic trends affecting the company's products LUKROM, spol.s r.o.
Abstract:
Obsahem bakalářské práce je analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. (na 10 ? 20 let). Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí a identifikace tržních segmentů. Dále následuje analytická část, kde jsou zpracovány a zhodnoceny současné demografické trendy z pohledu …moreAbstract:
Bachelor thesis contents analysis of demographic trends influencing products of LUKROM, spol. s r.o. (on 10 ? 20 years). The work is splitted to two parts. First part is made of theoretical knowlendge concerns of collecting informations and detail research of ambient and identification of market segments. Following with analytic part, where are demographic trends elaborated and reviewed from customers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
21234
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČADKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/n1mcp2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČADKOVÁ, Kateřina. Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Cestovní ruch v Olomouckém kraji podle segmentace návštěvníků
Barbora Hüblová -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Návrh segmentačnej a komunikačnej stratégie pre B2B trh spoločnosti Fagor Professional
Vivien Fedorová -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Prodejní aktivity na B2B trzích
Jan Drvota -
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Petra ČUNKOVÁ -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova