Vnímanie zelenej dekoratívnej kozmetiky vybranou cieľovou skupinou – Andrea Babicová
Andrea Babicová
Master's thesis
Vnímanie zelenej dekoratívnej kozmetiky vybranou cieľovou skupinou
Vnímání zelené dekorativní kosmetiky vybranou cílovou skupinou
Anotácia:
Udržitelnost a ochrana životního prostředí se v posledních letech staly aktuálním tématem ve všech sférách lidského života nevyjímaje ani kosmetický průmysl. V souvislosti s tím začala společnost věnovat významnou pozornost i zelenému marketingu. Diplomová práce se zabývá vnímáním zelené kosmetiky českými a slovenskými spotřebitelkami se zaměřením na segment dekorativní kosmetiky. Jejím hlavním cílem …viacAbstract:
Sustainability and protection of the environment have become an ongoing issue in recent years in all sorts of spheres in human life including the cosmetics industry. Moreover, in connection with this issue, the society has begun to pay a significant attention to the green marketing. This Master thesis deals with the perception of green cosmetics by Czech and Slovak consumers in relation to the segment …viacAbstract:
Udržateľnosť a ochrana životného prostredia sa stali v posledných rokoch aktuálnou témou vo všetkých sférach ľudského života nevynímajúc ani kozmetický priemysel. V súvislosti s tým začala spoločnosť venovať významnú pozornosť aj zelenému marketingu. Diplomová práca sa zaoberá vnímaním zelenej kozmetiky českými a slovenskými spotrebiteľkami so zameraním na segment dekoratívnej kozmetiky. Jej hlavným …viacKľúčové slová
zelený marketing zelená kosmetika dekorativní kosmetika vnímání zelené kosmetiky udržitelnost kvalitativní výzkum Focus Group
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82798
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Květa Olšanová
- Oponent: Barbara Čiháková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82798
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Behaviour in Green Markets with a Special Reference to Perception of Green Products
Ivana Benešová -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Consumer perception of green marketing in fast fashion
Natalia Lyskova -
Využití influencerů pro komunikaci firem při prodeji dekorativní kosmetiky
Gabriela Zábavníková -
Dekorativní kosmetika
Lenka Kreslíková -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová