Jan Gregor
Bakalářská práce
Abonmá
Abonement
Anotace:
Začátek práce definuje metodu její analytické části. Dále jsou vymezeny všechny důležité pojmy. Následující kapitoly začínají malým vhledem do historie a pokračují popisem tvorby abonmá. Jsou definovány tři pilíře, které abonmá musí nést. Dále se detailněji rozebírá strukturování abonentní nabídky, cenové strategie, distribuční kanály i možné obecné zásady, které je důležité sledovat při tvorbě abonmá …víceAbstract:
Introduction of the work explains method of the analytical part. Then are definied the most important notions. Next chapters begin with short historical view and reassumes with description of abonement creating procedure. There are explained three fundamental pillars of abonement. Also thera are more details of abonement structures, pricing strategies, distribution and general conclusions of abonement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2008
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/2680
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2008
- Vedoucí: Tamara Čuříková
- Oponent: Jiří Srstka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 1. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakulta AMUBakalářský studijní program / obor:
Dramatická umění / Produkce
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.