Jan Gregor
Bachelor's thesis
Abonmá
Abonement
Abstract:
Začátek práce definuje metodu její analytické části. Dále jsou vymezeny všechny důležité pojmy. Následující kapitoly začínají malým vhledem do historie a pokračují popisem tvorby abonmá. Jsou definovány tři pilíře, které abonmá musí nést. Dále se detailněji rozebírá strukturování abonentní nabídky, cenové strategie, distribuční kanály i možné obecné zásady, které je důležité sledovat při tvorbě abonmá …moreAbstract:
Introduction of the work explains method of the analytical part. Then are definied the most important notions. Next chapters begin with short historical view and reassumes with description of abonement creating procedure. There are explained three fundamental pillars of abonement. Also thera are more details of abonement structures, pricing strategies, distribution and general conclusions of abonement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2008
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/2680
Thesis defence
- Date of defence: 10. 9. 2008
- Supervisor: Tamara Čuříková
- Reader: Jiří Srstka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 1. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakulta AMUBachelor programme / field:
Dramatická umění / Produkce
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.