Bc. Pavla Krejsová

Master's thesis

Budování značky společnosti na B2B trhu

Brandbuilding on B2B Market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky …more
Abstract:
The diploma thesis is devoted to marketing on B2B market of selected company. The first part of the thesis examines the theoretical starting question and describes in more detail terms such as: brand, brand building, B2B marketing market and methodology of work. The practical part contains a presentation of a selected company operating on the B2B market and research that was carried out on this topic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Krejsová, Pavla. Budování značky společnosti na B2B trhu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe