Bc. Pavla Krejsová
Master's thesis
Budování značky společnosti na B2B trhu
Brandbuilding on B2B Market
Abstract:
Diplomová práce se věnuje oblasti marketingu na B2B trhu vybrané společnosti. První část práce zkoumá teoretická východiska daného tématu a blíže popisuje pojmy, jakými jsou: značka, budování značky, marketing B2B trhu a metodika práce. Praktická část obsahuje představení vybrané společnosti působící na B2B trhu a výzkum, který byl k tomuto tématu uskutečněn. Zároveň jsou zodpovězeny výzkumné otázky …moreAbstract:
The diploma thesis is devoted to marketing on B2B market of selected company. The first part of the thesis examines the theoretical starting question and describes in more detail terms such as: brand, brand building, B2B marketing market and methodology of work. The practical part contains a presentation of a selected company operating on the B2B market and research that was carried out on this topic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krejsová, Pavla. Budování značky společnosti na B2B trhu. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Albert Kašpar -
Zhodnocení marketingové komunikace
Anel Bektassova -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová