Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Olomouc – Olga Látalová
Olga Látalová
Bakalářská práce
Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Olomouc
The analysis of buying conditions and buying bahaviour in the city of Olomouc
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Olomouc a nákupním chováním jeho obyvatel, a to především v oblasti potravin a jiného zboží každodenní potřeby. První kapitola se věnuje samotnému městu Olomouc, jeho všeobecné charakteristice, demografickým a ekonomickým údajům a územnímu rozdělení. Druhá kapitola charakterizuje obchodní vybavenost města. Jsou přiblíženy jednotlivé větší …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the buying conditions in Olomouc and buying behaviour of its inhabitants, especially in the area of food-stuff and goods of everyday use. The first chapter is dedicated to the characteristics of the city itself, demographic and economical data and territorial distribution. The second chapter characterizes facilities of the city in terms of shopping. There are introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20959
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Vladimíra Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20959
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Martina Preňková -
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Vimperk
Tereza Straková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Lucie Němečková -
Nákupní chování při koupi automobilu ve vybraných městech ČR
Martin Koutek -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Tereza Šulcová -
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Denisa MORONGOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin v Olomouckém kraji
Klára Neugebauerová -
Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců
Nikola Žouželková