Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Olomouc – Olga Látalová
Olga Látalová
Bachelor's thesis
Analýza nákupních podmínek a nákupního chování ve městě Olomouc
The analysis of buying conditions and buying bahaviour in the city of Olomouc
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Olomouc a nákupním chováním jeho obyvatel, a to především v oblasti potravin a jiného zboží každodenní potřeby. První kapitola se věnuje samotnému městu Olomouc, jeho všeobecné charakteristice, demografickým a ekonomickým údajům a územnímu rozdělení. Druhá kapitola charakterizuje obchodní vybavenost města. Jsou přiblíženy jednotlivé větší …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the buying conditions in Olomouc and buying behaviour of its inhabitants, especially in the area of food-stuff and goods of everyday use. The first chapter is dedicated to the characteristics of the city itself, demographic and economical data and territorial distribution. The second chapter characterizes facilities of the city in terms of shopping. There are introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20959
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Vladimíra Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20959
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Výzkum nákupního chování spotřebitele a obchodní vybavenost v Karlových Varech
Martina Preňková -
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Vimperk
Tereza Straková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Lucie Němečková -
Nákupní chování při koupi automobilu ve vybraných městech ČR
Martin Koutek -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele
Tereza Šulcová -
Nákupní chování mladé české generace v oblasti udržitelné módy
Denisa MORONGOVÁ -
Nákupní chování a rozhodování zákazníka
Petra Mikešová