Nákupní chování a rozhodování zákazníka – Petra Mikešová
Petra Mikešová
Bakalářská práce
Nákupní chování a rozhodování zákazníka
The Shopping Behaviour and Decision-making of Customers
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje nákupní chování zákazníka a samotný nákupní rozhodovací proces. Nákupní proces je běžná součást každodenního života a málokdo si uvědomuje, jak složitý tento proces je. Právě tato skutečnost byla inspirací k bakalářské práci, která se snaží přiblížit nákupní chování a rozhodování z té odbornější stránky. Zaměřuje se na specifikaci přístupů zákazníka k nákupnímu chování a …víceAbstract:
My bachelor thesis analyzes shopping behavior of customers and decision making process of shopping. Shopping process is common part of everyday life but only few people realize how complicated this process is. This fact is the inspiration for my bachelor thesis, trying to introduce shopping and decision making behavior from the expert point of view. It focuses on specifying customer's attitude to shopping …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikešová, Petra. Nákupní chování a rozhodování zákazníka. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová
Název
Vložil
Vloženo
Práva