Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations – Roshan Paul
Roshan Paul
Diplomová práce
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations
Abstract:
The thesis will evaluate the role of social media platforms in shaping the development of tourism in India, focusing on how these platforms contribute to building the reputation of Indian tourist destinations. The research will explore the effectiveness and highlight the significance of strategic social media management for stakeholders. The research offers actionable insights for enhancing destination …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/kfynm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAUL, Roshan. \textit{Influence of Social Media Platforms on Tourism Development in India: Building Reputation through Attractive Destinations}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n1zmmp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Business Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Perceptions and Realities of Sustainable Tourism Development in a Cross-Border Context: A Case Study of the Upper Rhine Valley (France and Germany)
Quentin SAMIER -
Decentralized Management Model for the Web Development Firm Knock The Globe Technologies, India Assigned topic in English
Maheswaran Ramu