Analýza poptávky na trhu konzultačních služeb – Michal Homola
Michal Homola
Diplomová práce
Analýza poptávky na trhu konzultačních služeb
The Demand Analysis on the Consulting Services Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je provést analýzu potenciální poptávky po službách Marketingového Centra, zjistit faktory, které jsou důležité při výběru marketingových agentur a určení služeb, které respondenti nejčastěji využívají. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, které se kromě úvodu a závěru zabývají také charakteristikou společností HOMOLA a.s., ELTEM servis s.r.o. a Marketingové Centrum s.r.o., teoretickými …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze potential demand for marketing center services, identify important factors when choosing marketing agency and determine most frequently used services. Thesis is divided into seven chapters and in addition to the introduction and conclusion deal with the characteristics of the companies HOMOLA a.s., ELTEM servis s.r.o. and Marketingové Centrum s.r.o., theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Hana Svobodová
- Oponent: Magdalena Pastrňáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komparace účetních systémů ČR, Německa a Švédska na základě individuálních účetních závěrek
Kristýna Pešavová -
Interaktivní centrum pohybu a jeho udržitelnost
Jiří Tuza -
Marketingové aktivity v komunitním centru a jejich vyhodnocování
Veronika Porubčanová -
Komparace účetních systémů ČR, Německa a Švédska na základě individuálních účetních závěrek
Kristýna Pešavová -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Návrh, realizace a vyhodnocení marketingové kampaně spojené s expanzí firmy Malvel s.r.o.
Marek Štefanič