Učitel,vzdělávající žáky se specifickými poruchami učení na střední škole a jeho práce v praktickém výcviku – Bc. Marcela Girglová
Bc. Marcela Girglová
Diplomová práce
Učitel,vzdělávající žáky se specifickými poruchami učení na střední škole a jeho práce v praktickém výcviku
The teacher, educating students with specific learning disabilities in high school and his work in practical training.
Anotace:
Diplomová práce zpracovává téma zaměřené na učitele středních škol vzdělávající žáky se specifickými poruchami učení a jejich volbu výukových metod v praktickém výcviku. Tím, že se často hovoří o osobnosti učitele a jeho vlivu na výchovu a vzdělávání dítěte, je velice důležité, jaké metody jsou při této cestě voleny. Volba vhodných výukových metod ve vzdělávacím procesu je jedním z nejdůležitějších …víceAbstract:
The final thesis deal with a choice of suitable educational methods for secondary pupils with specific learning disorders in their practical training. As a character and an influence of the teacher are considered to be very important for pupil’s education, the choice of the suitable educational methods seems to be one of the most important factors. The learning efficiency influences not only gained …víceKlíčová slova
učitel žák specifické poruchy učení ADHD hyperaktivita s poruchou pozornosti ADH porucha pozornosti mozkové hemisféry rodinné prostředí volba povolání střední škola speciální vzdělávání praktický výcvik výukové metody teacher pupil specific learning disorders ADHD Attention Deficit Hyperactivity Disorders ADD Attention Deficit Disorders cerebral hemispheres family environment career choice secondary school special education practical training educational methods
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b7azv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jan Děcký
- Oponent: doc. RNDr. Luděk Jančář, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GIRGLOVÁ, Marcela. \textit{Učitel,vzdělávající žáky se specifickými poruchami učení na střední škole a jeho práce v praktickém výcviku}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/n2614z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Adolescent s lehkou mentální retardací a poruchou pozornosti s hyperaktivitou
Zuzana Štučková -
Děti s poruchou pozornosti s hyperaktivitou v mateřských školách
Tereza Francová -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
ADHD - hyperaktivita s poruchou pozornosti
Michaela Bordovská