Bc. Anastasia Banashko
Bachelor's thesis
Úloha sociálních médií v online PR
The role of social media in online PR
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na zkoumání PR a jeho aktivit v prostředí sociálních médií. Cílem práce je ukázat důležitost sociálních sítě v marketingové komunikace, zejména v oblasti online PR. V teoretické části jsou uvedené základní pojmy PR a jsou charakterizovány a popsány sociální sítě a jejich komunikační možnosti. V praktické části práce jsou rozebrány metody měření efektivity sociálních sítí …moreAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the exploration of PR and its undertaken activities within social media, with the objective of showcasing the importance of social networks in marketing communication - specifically in online PR. This work is split into two sections: Theoretical and Practical. In the theoretical section of this project, basic PR concepts are mentioned, characterized and described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qaeft/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková -
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Aneta Plecová -
The Role of Measurement Systems Based on SDR Concept in Development of Communication Infrastructure
Mohamed Hussein Saleh Al-Wohaishi -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová