Úloha sociálních médií v online PR – Bc. Anastasia Banashko
Bc. Anastasia Banashko
Bakalářská práce
Úloha sociálních médií v online PR
The role of social media in online PR
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na zkoumání PR a jeho aktivit v prostředí sociálních médií. Cílem práce je ukázat důležitost sociálních sítě v marketingové komunikace, zejména v oblasti online PR. V teoretické části jsou uvedené základní pojmy PR a jsou charakterizovány a popsány sociální sítě a jejich komunikační možnosti. V praktické části práce jsou rozebrány metody měření efektivity sociálních sítí …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on the exploration of PR and its undertaken activities within social media, with the objective of showcasing the importance of social networks in marketing communication - specifically in online PR. This work is split into two sections: Theoretical and Practical. In the theoretical section of this project, basic PR concepts are mentioned, characterized and described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qaeft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková -
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Aneta Plecová -
The Role of Measurement Systems Based on SDR Concept in Development of Communication Infrastructure
Mohamed Hussein Saleh Al-Wohaishi -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Komparativní analýza marketingové komunikace vybraných kardiologických zdravotnických zařízení
René Molnár -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová