Bc. Lucie Nováková

Bachelor's thesis

Analýza profilu typického zákazníka firmy

Typical Customer Profile Analysis
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je identifikace, sestavení, popis a analýza profilu typického zákazníka konkrétní firmy. Na základě znalosti přání a potřeb konkrétních zákaznických skupin stanovení atraktivního cílového segmentu a navržení možných inovací a rozšíření služeb a dalších zlepšujících návrhů.Tři sestavené zákaznické profily byly vytvořeny syntézou všech dostupných kvantitativních a kvalitativních …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify, create, describe and analyse the typical customer profile within a certain company. Based on the gained knowledge, to determine the attractive target segment and to propose possible inovations and broadening of service spectrum together with other improvements. The three built customer profiles were created by synthesis of all the accesible quantitative …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/cna1x/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)