Bc. Lucie Nováková

Bakalářská práce

Analýza profilu typického zákazníka firmy

Typical Customer Profile Analysis
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikace, sestavení, popis a analýza profilu typického zákazníka konkrétní firmy. Na základě znalosti přání a potřeb konkrétních zákaznických skupin stanovení atraktivního cílového segmentu a navržení možných inovací a rozšíření služeb a dalších zlepšujících návrhů.Tři sestavené zákaznické profily byly vytvořeny syntézou všech dostupných kvantitativních a kvalitativních …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify, create, describe and analyse the typical customer profile within a certain company. Based on the gained knowledge, to determine the attractive target segment and to propose possible inovations and broadening of service spectrum together with other improvements. The three built customer profiles were created by synthesis of all the accesible quantitative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 11. 2019
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/cna1x/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách