Bc. Lucie Nováková
Bachelor's thesis
Analýza profilu typického zákazníka firmy
Typical Customer Profile Analysis
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikace, sestavení, popis a analýza profilu typického zákazníka konkrétní firmy. Na základě znalosti přání a potřeb konkrétních zákaznických skupin stanovení atraktivního cílového segmentu a navržení možných inovací a rozšíření služeb a dalších zlepšujících návrhů.Tři sestavené zákaznické profily byly vytvořeny syntézou všech dostupných kvantitativních a kvalitativních …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to identify, create, describe and analyse the typical customer profile within a certain company. Based on the gained knowledge, to determine the attractive target segment and to propose possible inovations and broadening of service spectrum together with other improvements. The three built customer profiles were created by synthesis of all the accesible quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 11. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/cna1x/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Mastný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová -
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
Lukáš Rampír -
Analýza segmentace zákazníků v hotelu Slunce v Havlíčkově Brodě
Simona Kůrková -
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Jana TANČINOVÁ -
Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Kateřina Nekulová -
Profil zákazníka restaurací McDonald´s v Liberci
Karel Hruboš -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová