Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství – Tereza HEJNOVÁ
Tereza HEJNOVÁ
Master's thesis
Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství
School Maturity and School Readiness from the Perspective of Counselors in Education
Anotácia:
Diplomová práce s názvem "Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství" je tematicky orientována na problematiku školní zralosti a její diagnostiky, se zvláštním zřetelem na cílovou skupinu žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická část vychází z aktuálních poznatků v oblasti poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, činnosti školských …viacAbstract:
This thesis called "School Maturity and School Readiness from the Perspective of Counselors in Education" occupies with the issue of school maturity and its diagnostics, with special regard to the target group of students with social disadvantages. The theoretical part is based on current knowledge in the provision of counseling services in schools and school counseling facilities, the activities of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJNOVÁ, Tereza. \textit{Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/n2czu5/.
Jak správně citovat práci
HEJNOVÁ, Tereza. Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special education (pedagogy) - counselling
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Sociální kapitál a připravenost průmyslu 4.0: Úloha inovativních schopností, účinnost průmyslu 4.0 a dynamické schopnosti založené na znalostech
Najam Ul Zia -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Epidemiologické hrozby a připravenost ZZS Jihočeského a Plzeňského kraje na převoz pacientů s vysoce nebezpečnou nákazou.
Klára CHALOUPKOVÁ