Predajné techniky v bankovníctve – Bc. Tomáš Flešár
Bc. Tomáš Flešár
Diplomová práce
Predajné techniky v bankovníctve
Sales techniques in banking
Abstract:
The thesis deals with structure and form of sales techniques in commercial banks. The first chapter is focused on theoretical knowledge of marketing and commercial banks in the banking sector. In the second chapter, we discuss sales techniques, product lines and targeted by the commercial banks. The third chapter aims at identifying the shortcomings segmentation and product lines, and also to make …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá štruktúrou a formami predajných techník v komerčných bankách. Prvá kapitola je zameraná na teoretické poznatky z oblasti komerčných bánk a marketingu v bankovníctve. V druhej kapitole rozoberáme predajné techniky, produktové rady a cieľové skupiny z pohľadu komerčných bánk. V tretej kapitole sa zameriavame na identifikovanie nedostatkov segmentácie a produktových radov a …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/l2l8m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Techniky a taktiky jednania a vyjednávania v banke
Andrea Mertová -
Marketingový mix v komerčnej poisťovni
Ľuboš Hodossy -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix komerčnej banky s akcentom na produkt a cenu
Ján Litvák -
Marketingový mix v komerčnej banke SR - ČSOB
Renáta Bošeľová -
Marketingový mix spotřebitelského úvěru
Monika Kuncová -
Marketingový audit vybranej komerčnej banky
Veronika Michlíková -
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej komerčnej banke
Anetta Pšanecká