Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o. – Alexander Korolev
Alexander Korolev
Diplomová práce
Specifika ocenění televizní společnosti – ukázka na FTV Prima, spol. s.r.o.
Specifics of valuation of television companies - demonstration on FTV Prima, spol. s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat specifika oceňování televizních společností. Výzkum je proveden na příkladu společnosti FTV Prima, spol. s.r.o. Nejdříve je představena detailní finanční a strategická analýza s důrazem nejen na zvolený podnik, ale i na celé odvětví. Poté je zpracován balík závěrů a doporučení ohledně oceňování televizních společností. Poslední kapitolou je stručný přehled zjištěných …víceAbstract:
The aim of the graduate work is to identify the specifics of valuation of television companies. The research was conducted on the example of a company FTV Prima, spol. s.r.o. Firstly a detailed financial and strategic analysis has been made with an emphasis not only on the selected company, but also for the entire industry. Then was prepared a package of conclusions and recommendations regarding the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2017
- Vedoucí: Markéta Pláničková
- Oponent: Pavel Plánička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nový věk televize? Globální trh s televizními formáty: případová studie české adaptace licencovaného sitcomu.
Tereza Bajerová -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová -
Bedna nás baví: analýza komiky skrze žánry reality a talk show veřejnoprávní a soukromé televize
Monika Ostrovská -
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
Pavel Krumpár -
Význam komerčních komunikací v České televizi pro televizní trh v ČR
Barbora Švandová -
Digitalizace v rámci České televize
Pavel Vácha -
Historie pořadů o vaření v soukromé TV Prima
Markéta Fialová -
Prima Cool – jaká je její cílová skupina?
Štěpán Hykš