Měření spokojenosti zákazníků se službami knihovny – Ivana Heczková
Ivana Heczková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků se službami knihovny
Customer Satisfaction Measurement with Library Services
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníka. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami knihovny. Výsledkem tohoto cíle jsou návrhy a doporučení na zlepšení služeb – v případě nespokojenosti zákazníků, či zanechání stávající úrovně služeb, pokud služby budou na vynikající úrovni. Ke zjištění spokojenosti slouží marketingový výzkum – dotazník – který obsahuje otázky na jednotlivé …moreAbstract:
This bachelor´s thesis is about customer satisfaction. The objective of the thesis is to determine customer satisfaction with library services. The result of this objective are suggestions and recommendations for improvement services – in case of customer dissatisfaction, or maintaining the existing level of service if they will be of an excellent standard. To determine customer satisfaction is used …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/102529
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Markéta Zajarošová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Služba Google Books a její vliv na knižní trh
Marie Zagorová