Budování kladného vztahu ke knize u dětí předškolního věku – Bc. Valerie VIRÁGOVÁ
Bc. Valerie VIRÁGOVÁ
Master's thesis
Budování kladného vztahu ke knize u dětí předškolního věku
Forming a positive attitude to books in preschool period
Abstract:
Diplomová práce s názvem Budování kladného vztahu ke knihám u dětí předškolního věku si kladla za cíl popsat možnosti, jak lze budovat lásku ke knize u dětí předškolního věku v prostředí mateřské školy v návaznosti na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Zaměřuje se na zjištění nejvhodnějších metod, forem a způsobů, které by k pěstování pozitivního vztahu ke knize u dětí tohoto věku …moreAbstract:
The thesis titled Building a positive relationship to books for preschool children aimed to describe ways you can build a love for the book of preschool children in kindergarten environment in relation to the framework educational program for preschool education. It focuses on finding the most suitable methods, forms and ways that the cultivation of a positive relation to a book for children of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VIRÁGOVÁ, Valerie. Budování kladného vztahu ke knize u dětí předškolního věku. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogy of Preschool Age
Theses on a related topic
-
Využití knih Romany Suché při výuce českého jazyka, literatury a slohu na 1. stupni základních škol
Zdenka KALLEROVÁ -
Předškolní vzdělávání Romů v České republice - komunitní mateřská škola jako podpora inkluzivního vzdělávání Romů
Viktor CINA -
Waldorfská mateřská škola a vzdělávání dětí ve spolupráci s rodiči
Michelle FÜRIOVÁ -
Názory učitelů mateřských škol na distanční vzdělávání v rámci povinného předškolního vzdělávání
Pavlína Vráblíková -
MATEŘSKÁ ŠKOLA V MUZEU, MUZEUM V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Božena BOBKOVÁ -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Multimediální a interaktivní knihy pro děti jako možný prostředek pro rozvíjení pregramotností
Kristína Vébrová -
Význam knihy pro děti a dospívající: kritická diskurzivní analýza knihy
Veronika Kolaříková