John R. Searle: Reakce na silnou umělou inteligenci a jeho pojetí intencionality – Tereza Zbíralová
Tereza Zbíralová
Diplomová práce
John R. Searle: Reakce na silnou umělou inteligenci a jeho pojetí intencionality
John R. Searle: Reaction to the Strong Artificial Intelligence and His Conception of Intentionality
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit filosofii mysli Johna R. Searla, a to primárně prostřednictvím jeho reakce na koncepci silné umělé inteligence, která se odvíjí od jeho pojetí intencionality. V úvodu práce je naznačen projekt, na který se John R. Searle v rámci své filosofie soustřeďuje, jakou roli v tomto projektu hraje Searlova filosofie mysli - na niž se zaměřuje diplomová práce - a jaký druh …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to present John R. Searle's philosophy of mind through his reaction to the conception of strong artificial intelligence, which is based on his view of intentionality. The introduction of the thesis seeks to provide a view into the project that represents the main focus of John R. Searle's philosophy, what role does Searle's philosophy of mind - which represents the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2010
- Vedoucí: Filip Tvrdý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 8. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Filozofie - Anglická filologie
Práce na příbuzné téma
-
Argument čínského pokoje – včera, dnes a zítra
Iva Lokvencová -
Vztah mysli, těla a stroje v souvislosti s rozvojem umělé inteligence
Kateřina Farská -
Umělá inteligence v době pandemie a její implementace ve vybraném podniku
Simona Rýdlová -
Nástroje umělé inteligence v digitální marketingové komunikaci
Richard Samohel -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Výuka umělé inteligence v hodinách informatiky pro střední školy
Markéta Ševelová -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Michaela Vaněčková -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek
Název
Vložil
Vloženo
Práva