Pavlína Jandová
Master's thesis
Moderní metody marketingu
Modern Methods in Marketing
Abstract:
Klasické marketingové postupy pozbývají na účinnosti a důvěryhodnosti. Je čím dál tím těžší komunikovat se spotřebiteli, a marketéři tak hledají nové techniky a způsoby, jak zákazníky oslovit. Obracejí se k využití moderních marketingových metod, jejichž společným znakem je možnost přesného zacílení a nízká cena, a také fakt, že spotřebiteli zatím nejsou přijímány jako standardní reklama. V teoretické …moreAbstract:
Traditional marketing methods are losing their effectiveness and credibility. It has been worse and worse to communicate with customers, and marketers are therefore looking for new techniques and way how to appeal buyers. They turn to the use of modern marketing methods, which typical features are possibility of accurate targeting and low costs, and, also, the fact that they are still not considered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14922
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2009
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Ivan Tomek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová strategická analýza vybraného grafického studia
Adam Votoček -
Strategická marketingová analýza odvětví zpravodajských serverů
Kateřina Hallerová -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Jakub Matějček -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do