Pavlína Jandová

Master's thesis

Moderní metody marketingu

Modern Methods in Marketing
Abstract:
Klasické marketingové postupy pozbývají na účinnosti a důvěryhodnosti. Je čím dál tím těžší komunikovat se spotřebiteli, a marketéři tak hledají nové techniky a způsoby, jak zákazníky oslovit. Obracejí se k využití moderních marketingových metod, jejichž společným znakem je možnost přesného zacílení a nízká cena, a také fakt, že spotřebiteli zatím nejsou přijímány jako standardní reklama. V teoretické …more
Abstract:
Traditional marketing methods are losing their effectiveness and credibility. It has been worse and worse to communicate with customers, and marketers are therefore looking for new techniques and way how to appeal buyers. They turn to the use of modern marketing methods, which typical features are possibility of accurate targeting and low costs, and, also, the fact that they are still not considered …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2009
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Ivan Tomek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14922