Pavlína Jandová
Diplomová práce
Moderní metody marketingu
Modern Methods in Marketing
Anotace:
Klasické marketingové postupy pozbývají na účinnosti a důvěryhodnosti. Je čím dál tím těžší komunikovat se spotřebiteli, a marketéři tak hledají nové techniky a způsoby, jak zákazníky oslovit. Obracejí se k využití moderních marketingových metod, jejichž společným znakem je možnost přesného zacílení a nízká cena, a také fakt, že spotřebiteli zatím nejsou přijímány jako standardní reklama. V teoretické …víceAbstract:
Traditional marketing methods are losing their effectiveness and credibility. It has been worse and worse to communicate with customers, and marketers are therefore looking for new techniques and way how to appeal buyers. They turn to the use of modern marketing methods, which typical features are possibility of accurate targeting and low costs, and, also, the fact that they are still not considered …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14922
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Ivan Tomek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14922
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová strategická analýza vybraného grafického studia
Adam Votoček -
Strategická marketingová analýza odvětví zpravodajských serverů
Kateřina Hallerová -
Strategická analýza marketingových a PR aktivit florbalového turnaje Hummel Open Game
Michal Jilka -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová analýza Hotelu Labe v Litoměřicích
Jakub Matějček -
Marketing Analysis of a Vietnamese coffee company - Trung Nguyen Legend
Thi Thanh Huyen Do