Adriana Jurčíková
Bachelor's thesis
Lidský faktor jako riziko
Human Factor as a Risk
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku rizik spojených s lidským faktorem v oddělení online nákupů. První část práce se věnuje teoretickým poznatků a konceptům souvisejícím s tématem, sloužícím jako základ pro praktickou část. Praktická část představuje společnost a provádí analýzy rizik pomocí metod analýzy rizik. Tyto analýzy identifikují nejkritičtější části procesu od objednávky po dodání …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of risks associated with the human factor in the online shopping department. The first part of the thesis deals with the theoretical knowledge and concepts related to the topic, serving as a basis for the practical part. The practical part introduces the company and performs risk analysis using risk analysis methods. These analyses identify the most critical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jurčíková, Adriana. Lidský faktor jako riziko. Uherské Hradiště, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Management rizik / Management rizik
Theses on a related topic
-
Lidský faktor jako riziko
Natálie Smrčková -
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
Radka Bauerová -
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
Tereza Votavová -
Consumers' trends in online shopping
Kristina Shcherbakova -
Vliv pandemie COVID-19 na online nákupy potravin
Kateřina Postavová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Význam lidského faktoru v řízení rizika
Blanka Šmídková