Mgr. Karolína Šmídová

Diplomová práce

Artificial Intelligence in Pedagogical Practice

Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Anotace:
Tato práce zkoumá názory učitelů na používání umělé inteligence při plánování lekcí pomocí kvalitativního výzkumného přístupu. Práce se zabývá otázkami "Jaké nástroje AI učitelé používají?", "Proč používají nebo nepoužívají nástroje AI při plánování výuky?" a „Jak používají nástroje AI při plánování lekcí?“. Práce nabízí cenný vhled do názorů učitelů, pojednává o jejich významu v korelaci s praxí, …více
Abstract:
This thesis explores teacher beliefs regarding the use of AI in lesson planning by employing a qualitative research approach. The thesis addresses the questions "What AItools do teachers use?", "Why do they use or not use AI tools in lesson planning?" and "How do they use AI tools in lesson planning?". The thesis offers valuable insight into teachers' beliefs, discusses their importance in correlation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
  • Vedoucí: Dr. phil. Thomas Rankin
  • Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy