Artificial Intelligence in Pedagogical Practice – Mgr. Karolína Šmídová
Mgr. Karolína Šmídová
Diplomová práce
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Anotace:
Tato práce zkoumá názory učitelů na používání umělé inteligence při plánování lekcí pomocí kvalitativního výzkumného přístupu. Práce se zabývá otázkami "Jaké nástroje AI učitelé používají?", "Proč používají nebo nepoužívají nástroje AI při plánování výuky?" a „Jak používají nástroje AI při plánování lekcí?“. Práce nabízí cenný vhled do názorů učitelů, pojednává o jejich významu v korelaci s praxí, …víceAbstract:
This thesis explores teacher beliefs regarding the use of AI in lesson planning by employing a qualitative research approach. The thesis addresses the questions "What AItools do teachers use?", "Why do they use or not use AI tools in lesson planning?" and "How do they use AI tools in lesson planning?". The thesis offers valuable insight into teachers' beliefs, discusses their importance in correlation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qgwfo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2024
- Vedoucí: Dr. phil. Thomas Rankin
- Oponent: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Vztah k používání umělé inteligence u budoucích učitelů prvního stupně základních škol.
Alena KANČIOVÁ -
Využití umělé inteligence pro efektivní výuku ruštiny: analýza a implementace
Pavlína Vrbová -
Umělá inteligence jako nástroj pro plánování hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Daniel NECUDA -
Porovnání učebnic chemie v České republice a ve Velké Británii pomocí ChatGPT
Radek OPĚLA -
Ověření úrovně schopnosti ChatGPT vědomě ovládat hardware
Jan DAVID -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ -
Využití ChatGPT-4 pro detekci phishingu
Branko Perger