Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko – Bc. Zuzana Koudelová
Bc. Zuzana Koudelová
Master's thesis
Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko
Project of Marketing Communication Improvement of the Mobile App Zlepšeme Česko
Abstract:
Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. …moreAbstract:
The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOUDELOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/n3opy0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koudelová, Zuzana. Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Úloha ASO v marketingu mobilních aplikací
Pavla Macečková -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová