Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko – Bc. Zuzana Koudelová
Bc. Zuzana Koudelová
Diplomová práce
Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko
Project of Marketing Communication Improvement of the Mobile App Zlepšeme Česko
Anotace:
Diplomová práce předkládá projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Práce je složena za tří navazujících částí. V první části došlo k rešerši literatury zahrnující teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, marketingu mobilních aplikací a geoparticipace ve veřejné správě, ve druhé části byly provedeny vybrané analýzy a ve třetí části byl navržen projekt. …víceAbstract:
The diploma thesis presents a project of marketing communication improvement of mobile app Zlepšeme Česko. The thesis is made up by three follow-up parts. The first part deals with theoretical knowledge about marketing communication, mobile app marketing and geoparticipation in public administration, the second part includes selected analysis and the third parts presents a project. The selected problem …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koudelová, Zuzana. Projekt zlepšení marketingové komunikace mobilní aplikace Zlepšeme Česko. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategie inbound marketingu pro mobilní aplikaci Socialball
Jakub Machalický -
Úloha ASO v marketingu mobilních aplikací
Pavla Macečková -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Využití mobilních aplikací pro věrnostní komunikaci a direct marketing
Erik Muff -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová