Martina VÁGNEROVÁ

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu

Analysis of Customer Satisfaction in Company Spur a. s. as a Part of the Communication Mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company SPUR Inc. Compare the relationship between price and quality as the main aspect decision-making customers in their shopping. The theoretical part deals with the marketing research and its processes, customer relationship management and their purchasing conduct. Sales promotion focuses on the analysis of customer satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁGNEROVÁ, Martina. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe