Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu – Martina VÁGNEROVÁ
Martina VÁGNEROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu
Analysis of Customer Satisfaction in Company Spur a. s. as a Part of the Communication Mix
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zjištění spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. Porovnání vztahu mezi cenou a kvalitou jako hlavního aspektu rozhodování zákazníků při jejich nakupování. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a jeho postupy, řízení vztahů se zákazníky a jejich kupním chováním. V rámci podpory prodeje se orientuje na analýzu spokojenosti zákazníků a možnosti segmentace …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on determining the current satisfaction of company SPUR Inc. Compare the relationship between price and quality as the main aspect decision-making customers in their shopping. The theoretical part deals with the marketing research and its processes, customer relationship management and their purchasing conduct. Sales promotion focuses on the analysis of customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁGNEROVÁ, Martina. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/n3psiu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÁGNEROVÁ, Martina. Analýza spokojenosti zákazníků společnosti SPUR a.s. jakou součást komunikačního mixu. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Analýza spokojenosti zákazníků železničních společností
Marek Tesař -
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře
Veronika Choděrová -
Analýza spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě
Filip Kapusta -
Analýza spokojenosti hostů s nabídkou služeb v Hotelu Šipka***
Petra Monsportová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybranými potravinářskými produkty ve vybrané prodejní nebo výrobní společnosti
Eva Frühaufová -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Simona Krbečková -
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Michaela Kopřivová