Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v srovnání s řetězcovým hotelem – Barbora Chandrycká
Barbora Chandrycká
Bachelor's thesis
Porovnání marketingových možností solitérního hotelu v srovnání s řetězcovým hotelem
Comparing marketing opportunities solitary hotel compared to the hotel chain
Abstract:
Cílem této práce je srovnat marketingové možnosti konkrétního solitérního a řetězcového hotelů. Práce shrnuje nejdůležitější poznatky ohledně marketingu a jeho uplatnění v hotelnictví. V praktické části práce je provedena SWOT analýza dvou pražských hotelů: řetězcového hotelu Ibis Old Town a solitérního hotelu Clement. Výsledky těchto analýz jsou srovnány za účelem zjistit, který z hotelů svých marketingových …moreAbstract:
The aim of this thesis is to compare marketing opportunities of a solitary hotel and a chain hotel. The thesis summarizes the most important knowledge about marketing and its application in the hotel industry. In the practical part, a SWOT analysis of two Prague hotels is performed: chain hotel Ibis Old Town and solitary hotel Clement. The results of these analyses are compared in order to discover …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/8486/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 8. 2013
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: Ing. Eva Klánová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Value chain of Frankincense resin in Socotra Island -Yemen
Ghalya Abdulrahman Ahmed Abdo -
Optimization of Time Efficiency, Quality and Sustainability in the Supply Chain
Wiam Oubaik -
Value chain analyses of the rice-based agricultural systems in Kampong Thom province, Cambodia
Socheat Keo -
Impact of Industry 4.0 on Supply Chain Management
Maksym Pysmennyi -
"Impact of Covid on supply chain of Volkswagen AG and its implication on creating the strategy for after Covid future"
Lukas Hünefeld -
Value chain of beef meat in the Central Region in Mongolia
Martina Lusková -
Finanční analýza maloobchodního řetězce
Jan Pazourek -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová