Jana Svobodová
Bachelor's thesis
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Electronic commerce in small and medium entreprises
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the process of establishing an internet business in the Czech Republic, focusing on all the components of an e-shop from the initial setting goals through the acquisition of a trade license to making the e-shop available to users. Further, the work describes how to promote the e-shop effectively and what complications may arise during the real operation. Practical work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30696
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Právní otázky vlivu reklamy na internetu na spotřebitele
Anastasia Teploukhova -
Zdanění podnikání na Internetu
Soňa Bicanová -
Ekonomická analýza start-up podnikání na českém Internetu, případová studie vybraného segmentu
Veronika Štěpánková -
Využití marketingových nástrojů pro podnikání na internetu
Karel Konečný -
Daňové a účetní aspekty podnikání na internetu - komparace se zahraniční právní úpravou
Libor Kyncl -
Právní úprava prodeje bankovních služeb na internetu
Joanna Ziółkowska -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internet Marketing
Irina Islentieva