Michaela MRÁZKOVÁ

Bachelor's thesis

Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.

Use of Social Media in the Marketing of the Association Pop Balet z.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on "The Use of Social Media in the Marketing of Pop Balet, z.s." with an emphasis on the project Dance Without Limits. The aim of the thesis was to describe and evaluate the strategies used in social media by Pop Balet, z.s. with emphasis on the project Dance without Limits. Another goal was to identify the linguistic means used by the association and to present suggestions …more
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na "Využití sociálních médií v marketingu spolku Pop Balet, z.s." s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Cílem práce bylo popsat a zhodnotit strategie používané v sociálních médiích spolkem Pop Balet, z.s. s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Dalším cílem byla identifikace jazykových prostředků, které spolek využívá, a předložení návrhů o možnostech optimalizace …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MRÁZKOVÁ, Michaela. Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/