Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s. – Michaela MRÁZKOVÁ
Michaela MRÁZKOVÁ
Bachelor's thesis
Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.
Use of Social Media in the Marketing of the Association Pop Balet z.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on "The Use of Social Media in the Marketing of Pop Balet, z.s." with an emphasis on the project Dance Without Limits. The aim of the thesis was to describe and evaluate the strategies used in social media by Pop Balet, z.s. with emphasis on the project Dance without Limits. Another goal was to identify the linguistic means used by the association and to present suggestions …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na "Využití sociálních médií v marketingu spolku Pop Balet, z.s." s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Cílem práce bylo popsat a zhodnotit strategie používané v sociálních médiích spolkem Pop Balet, z.s. s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Dalším cílem byla identifikace jazykových prostředků, které spolek využívá, a předložení návrhů o možnostech optimalizace …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MRÁZKOVÁ, Michaela. Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Foreign Languages for Business
Theses on a related topic
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li