Bc. Zuzana Ťopková

Master's thesis

Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín

Marketing Plan for a New Hotel Complex Prior Zlín
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je pro nový hotelový projekt ve Zlíně zjistit aktuální konkurenční prostředí na trhu, identifikovat faktory, které nejvíce ovlivní jeho vstup na trh a následně navrhnout produkt, který bude jeho výhodou a odliší ho od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, PEST, Porter a SWOT analýzy, marketingových …viac
Abstract:
The main objective of this thesis is to determine the current competitive market environment for a new hotel project in Zlín, to identify the factors that most affect the market entry and then to design a product that will be advantageous and will differentiate the hotel from the competition. The theoretical part focuses on the definition of terms relating to marketing strategic planning, PEST, Porter …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ťopková, Zuzana. Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications