Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín – Bc. Zuzana Ťopková
Bc. Zuzana Ťopková
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín
Marketing Plan for a New Hotel Complex Prior Zlín
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je pro nový hotelový projekt ve Zlíně zjistit aktuální konkurenční prostředí na trhu, identifikovat faktory, které nejvíce ovlivní jeho vstup na trh a následně navrhnout produkt, který bude jeho výhodou a odliší ho od konkurence. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, PEST, Porter a SWOT analýzy, marketingových …moreAbstract:
The main objective of this thesis is to determine the current competitive market environment for a new hotel project in Zlín, to identify the factors that most affect the market entry and then to design a product that will be advantageous and will differentiate the hotel from the competition. The theoretical part focuses on the definition of terms relating to marketing strategic planning, PEST, Porter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŤOPKOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/n4393b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ťopková, Zuzana. Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ