Tvoříme s dětmi jako známí umělci – Gabriela JUNÁŠKOVÁ
Gabriela JUNÁŠKOVÁ
Bachelor's thesis
Tvoříme s dětmi jako známí umělci
Creating with children as famous artists did
Anotácia:
Bakalářská práce Tvoříme s dětmi jako známí umělci se zabývá náplní výtvarných kroužků ve Střediscích volného času. Nabízí zde možnost vycházet z oboru muzejní a galerijní pedagogiky. Popisuje je-jich principy a využití. V teoretické části shrnuje a zjednodušuje dějiny výtvarné kultury tak, aby mohly být podkladem pro tyto činnosti a inspirací pedagogům volného času. V praktické části navrhuje jednotlivé …viacAbstract:
The bachelor´s thesis Creating with children as famous artists did deals with con-tent of art clubs in Children´s free time centers. It offers opportunity to work on area of museum and gallery education. It describes their principles and use. In the theoretical part it sums up and simplifies history of art so it can be used as a source for these activities and inspiration for leisure time pedagogues …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Vladimír Šavel
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUNÁŠKOVÁ, Gabriela. Tvoříme s dětmi jako známí umělci. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pedagogy / PVCk+4
Práce na příbuzné téma
-
Současnost moravských muzejních a galerijních knihoven: Nástroje a postupy udržení relevance
Jan Ryšavý -
Islámské umění jako téma estetické výchovy a muzejní a galerijní edukace
Kristýna Rendlová -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Vývoj muzejní pedagogiky v Památníku Petra Bezruče (Představení Památníku Petra Bezruče a jeho aktivit směrem k veřejnosti a školám)
Eva SCHWANOVÁ -
Objektové vyučování v muzejní edukaci a školním vzdělávání a jeho přínos v těchto oblastech
Monika DOKOUPILOVÁ -
Muzejní a galerijní činnost a možnosti jejího financování z Regionálního operačního programu Střední Morava
Pavel Urban -
Muzejní a galeijní knihovny a knihovna Moravské galerie v Brně
Kristýna Chrástová