Josefina Šramhauserová
Bakalářská práce
Marketing nového produktu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nového produktu. Jedná se o komunikační zařízení MEDICOMTER, které zefektivňuje a urychluje komunikaci mezi technicky znalou osobou a zdravotnickým personálem. V úvodu teoretické části je popis metod komunikace ve zdravot-nictví, představení pojmu IoT, bezpečnosti, bezdrátové komunikace a seznámení s komunikač-ními protokoly. Další kapitola je věnována …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a marketing plan for a new product. It is a MEDICOMTER communication device that streamlines and speeds up communication between a technically knowledgeable person and medical personnel. The theoretical part starts with a description of the methods of communication in the healthcare industry, introducing the concept of IoT, security, wireless communication and introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/n46i8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán ekologockého diáře Plan(t)er
Kateřina Uhlířová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
Thi Gia Khanh Ong -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Prototyp IoT komunikačního zařízení k digitalizaci ve zdravotnictví
Věra Šramhauserová