Using Graphic Novels to Teach about LGBTQ+ – Bc. Milan ŘEZNÍK
Bc. Milan ŘEZNÍK
Master's thesis
Using Graphic Novels to Teach about LGBTQ+
Graphic novels and their usage in education
Abstract:
The aim of this thesis is to explore the possibilities of teaching about LGBTQ+ in English Language Lessons, using graphic novels as the main media for presenting the topic. The theoretical part presents the main arguments for the need of such lessons and for approaching graphic novels as an important medium in lessons. The practical part presents six lesson plans using two graphic memoirs focused …viacAbstract:
Tato práce si klade za cíl zkoumat možnosti vyučování na téma LGBTQ+ v hodinách anglického jazyka za použití grafických románů. Teoretická část předkláda hlavní argumenty pro nutnost přítomnosti podobných témat ve výuce a pro využívání grafických románu coby média, které je třeba využívat ve výuce. Praktická část představuje šest plánů hodin, které používají dva grafické memoáry týkající se téma LGBTQ …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petr Anténe, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEZNÍK, Milan. Using Graphic Novels to Teach about LGBTQ+. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching English for Lower Secondary Schools / UAJma-UDĚJmi
Práce na příbuzné téma
-
Queer historie ve výuce dějepisu
David JEVČIČ
Názov
Vložil
Vložené
Práva