Jitka HOŘEJŠÍ
Bakalářská práce
Filozofie pro děti v MŠ Větrná
P4C in Elementary School Větrná
Anotace:
V této práci reflektuji zkušenost s programem Filozofie pro děti v MŠ Větrná, kterou jsem získala v období květen až červen 2017. Program, jsem připravila v souladu s třídním vzdělávacím program s použitím knihy A. M. Sharp Nemocnice pro panenky a metodické příručky Co znamená můj svět.Abstract:
This thesis presents my reflections on the experience with the Filosofie pro děti v MŠ Větrná (philosophy for children in Větrná kindergarten) programme, which I attended in the period May to June 2017. The programme was compiled in accordance with the classroom educational programme using the book Nemocnice pro panenky by A. M. Sharp and the book on methodology Co znamená můj svět.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Daniel D. Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘEJŠÍ, Jitka. Filozofie pro děti v MŠ Větrná. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Filozofie pro děti jako nástroj implementace talk-intensive pedagogy do českých základních škol
Ivo Rozmahel -
Filozofie pro děti jako metoda osobnostního rozvoje dítěte
Lenka Doležalová -
Náměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku s využitím pedagogického přístupu Filozofie pro děti
Eva ŠTĚPÁNOVÁ -
Rozvoj kompetence k řešení problémů na kurzech Filozofie pro děti a Výchovy zážitkem
Richard Macků -
Instrumentální obohacování a Filozofie pro děti - programy pro podporu rozvoje kritického a kreativního myšlení
Jaroslav KABELE -
Instrumentální obohacování a Filozofie pro děti - programy pro podporu rozvoje kritického a kreativního myšlení
Jaroslav KABELE -
PRAXE FILOZOFIE PRO DĚTI V ZŠ A MŠ DUBNÉ VE SROVNÁNÍ S PRAXÍ FILOZOFIE PRO DĚTI V DĚTSKÉM DOMOVĚ BORŠOV NAD VLTAVOU
Martina VAŇKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva