Založení podniku - Autoservis Červená Voda – Josef Kuběnka
Josef Kuběnka
Bachelor's thesis
Založení podniku - Autoservis Červená Voda
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán, konkrétně na založení nového podniku s názvem Autoservis - Červená Voda. Práce vychází z analýzy konkurenčních servisů v navrhovaném regionu, který se rozkládá v okolí obce Červená Voda a z důležitých informací, získaných ze sestavených SWOT analýz jednotlivých konkurentů, které jsou následně použity při sestavení návrhu podnikatelského plánu nového …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on business plan, in this case on establishment of new company called Car service - Červená Voda. The thesis is based at analysis of competitive car services in proposed region in the area of Červená Voda and from important informations, which were got from composed SWOT analysis of individual competitors. Those analysis are also used for compilation of proposed business …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 2. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kuběnka, Josef. Založení podniku - Autoservis Červená Voda. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Business Plan – Dental ordination Angel Smile
Stanislava Kozlova -
Podnikatelsky plan
Anastasiya Nazarenko -
Business Plan for Café-bar "Ave"
Khashimzhan Arziyev -
Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o.
Aleš Hadrávek -
Analýza trhu a konkurence autoservisů a určení vhodné strategie pro vybraný autoservis
Zuzana Rázlová -
Projekt marketingové strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Dvořák autoservis
Lukáš Rybnikář