Bc. Jan Marek
Diplomová práce
Hodnota demokracie v současné době
The Value of Democracy in Contemporary Age
Anotace:
Předmětem této studie je hodnota demokracie v současné době. Největší detail je konkrétně věnován její reálné hodnotě, která je chápána jako míra faktické realizace teoretických hodnot, na kterých demokracie zakládá svou legitimitu. Speciální pozornost je v tomto kontextu věnována působení politického marketingu. Text je poté doplněn historickou reflexí výskytu demokracií v dějinách a sondou do názorů …víceAbstract:
This study is mainly focused on the value of contemporary democracy; in particular its real value, which is defined as a sum of theoretical cornerstones upon democratic theory and legitimacy lays, compared to factual state of today´s democracy. A great number of thought is also given to the influence of political marketing in this context. The study then follows with a historical reflection of past …víceKlíčová slova
demokracie democracy hodnota value hodnota demokracie value of democracy economics real value ekonomonie reálná hodnota historie history politický marketing political marketing shapiro heywood huntington Tocqueville aristoteles aristotle plato plaón machiavelli cicero kučera eibl bradová montesquieu rousseau harrington locke hume volby reprezentace elections
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l2e8g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Baran, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Jan Zouhar, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra